لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مردان متولد اردیبهشت

متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند. اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند. اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشته‎های هنری می‎توانند استعداد خوبی از خود نشان دهند. عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست می‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند. اگر سستی نکنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند. اینان تنوع طلب و گاه بهانهغگیر بوده اغلب از خویشان همسر اختیار می‎کنند. و اگر چه بعضاً متمایل به چند زن هستند، اما باید یک زن اختیاز کنند. اینان دارای طبعی سرد و خشک بوده و عموماً در سنین ۷-۱۷ و ۲۲ سالگی با خطر مواجه می‎شوند که اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند کرد. روز جمعه برای اینان خوش یمن است. همچنین انگشتر فیروزه با اینان سازگار است. از لحاظ شغلی، خرید و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار می‎باشد .

زنان متولد اردیبهشت

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد، پیوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهی خشن می‎باشند. این زنان اگر چه به ظاهر دنیا پرست تصور می‎شوند، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بیاورند، از دست میغدهند. معمولاً دل وزبان این افراد یکی است. اینان اغلب خوابهای خوبی می‎بینند که اگر بتوانند آنها را در بیداری به یاد بیاورند، تأثیر مثبتی از آنها خواهند گرفت. اینان نباید دروغ بگویند، زیرا صدمه خواهند دید .

متولدین زن این ماه اغلب از ناحیه سر بیمار می‎شوند. باید مراقب این عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد کمر می‎شوند که معمولاً از باد و قولنج می‎باشد. این افراد با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر از آن بگذرد و نیز از سن شش سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان معمولاً در یکی از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند که نشان از بخت و اقبال آنهاست. این زنان اغلب طالب لباس‏های سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است .

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فال متولد اردیبهشت ماه/فال ماه تولد, ] [ 20:19 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 65028
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1